16 maj 2012

MDP (varning för skryt)

Jag var ju lite (läs: mycket) arg, frustrerad och panikslagen där i slutet av mars, när grupparbetesrapporten skulle lämnas in och ingen annan än jag och Heather gjorde vad vi skulle. Jag har sällan varit så upprörd, stressad och chockad av andra människors dåliga beteende, och det hela slutade med att vi var tre personer som skrev ihop hela rapporten på 28 sidor. Ursprungstanken var att alla sju medlemmar skulle hjälpa till, men det var närmast ett naivt drömscenario.

En rapport skickades in till slut i alla fall, och jag tror aldrig att jag jobbat så hårt i hela mitt liv. Därför var det lite av ett hallelujah-moment att i dag logga in på MyPlace och läsa lärarnas kommentarer:

"This is an excellent report in many respects. It is extremely well and clearly written and is purposeful and coherent throughout. The plan is extremely well researched. The business idea is essentially a good one. The MR was generally well presented but it could have been fuller and included more charts. The discussion of marketing was very good but you need to be less general and set out a costed marketing plan. Overall, an excellent piece of work. Well done!"


Hårt jobb lönar sig tydligen, men jag skulle inte för mitt liv vilja göra om det!

2 kommentarer:

  1. yaaaaay GRATTIS duktiga du!!! :D so happy for you!

    SvaraRadera
  2. Gud vad kul! Sjukt bra gjort av er som faktiskt tog tag i det även om de andra inte brydde sig. Vet du vad som hände med deras omdöme?

    SvaraRadera