9 december 2012

Whispers

Om ni skulle hitta en röst som ligger och skräpar någonstans i ett hörn så får ni gärna skicka över den hit, då den med största sannolikhet är min. När jag gick iväg till basketlagets julfest i går kväll var jag hungrig och hes. När jag kom hem ett antal timmar senare var jag proppmätt och oförmögen att yttra så mycket som ett pip. Det var en enormt trevlig kväll dock, och vi besökte både SoHo (för mat), The Counting House (för Secret Santa fast med drinkar där man fick köpa en slumpad person en slumpad drink), Vodka Revolution (för sponsrade cocktails) och the Garage (för att skaka av oss en del av julmaten).

Såhär i efterhand inser jag att det kanske inte var världens bästa idé att hänga med på hela karusellen, men till mitt försvar får jag säga att jag faktiskt kände mig helpigg och nästan frisk hela lördagen. Väldigt roligt hade jag också, så en borttappad röst var det faktiskt värt! Nu är det bara att hålla tummarna för att den däringa rösten hittar tillbaka till mig över natten, för imorgon ska jag jobba är det tänkt...

Nu ska jag bara skryta lite om lussekatterna som jag och Åsa bakade i går också, men sedan lovar jag att sluta skriva. Jag och Åsa bakade lussekatter tillsammans i går eftermiddag, och det var så fint och så gott och så mysigt att jag nästan blev religiös! Att jag sedan plockat med mig en julblomma med tillhörande lysande snögubbe hem från affären tidigare samma dag gjorde inte saken sämre, och såhär såg mitt liv ut igår vid 4-tiden:


Helt okej!

God jul!

2 kommentarer:

  1. Fasen vad mysigt! Och det bästa av allt: Snart kommer du hem! :D

    SvaraRadera
  2. En TYST Mikaela? Det var det sjukaste jag hört....

    :) :) :) <3

    SvaraRadera