1 februari 2013

Once

De senaste 4 dagarna har innehållit 5 timmars aktiv träning, och med det sagt känner jag att jag med gott samvete kan krypa ner i sängen och knapra chips + Marabou resten av kvällen. Igår gick jag - via duschen såklart - direkt från 95 minuters basketträning till Jelly Baby-utgång med tjejerna, och båda delar hade sin effekt på ben & ryggmusklerna vill jag lova. För femte dagen i rad sitter jag alltså nu med en träningsvärk som heter duga, och jag är inte helt säker på om det är en bra sak eller ej...

Hursomhelst blir det en tidig kväll för mig eftersom att plikten (a.k.a. Radisson Blu) kallar klockan 9 imorgon bitti. Att säga att jag ser fram emot det vore en överdrift, men fina Ullis som också ska jobba på sitt håll kommer i alla fall att lysa upp min morgon med mysig - om än tidig - lördagsfrukost i köket.

Ha en fin helg!

2 kommentarer:

  1. Ja, det var myspys med sällskap!

    SvaraRadera
  2. Igår geléklump, idag Jelly Baby, imorgon ?

    /Pp

    SvaraRadera