15 augusti 2013

In the ghetto

Imorgon ger jag mig av mot den mycket exotiska destinationen Korsberga, som ligger i det mycket exotiska landskapet Småland. Det är en av sommarens höjdpunkter, och som jag längtar!

Det för övrigt i de här regionerna som man skriver om sådant här i lokaltidningen:





Jag känner att det kan bli en riktigt fartfylld, äventyrlig och nervpirrande resa det här! Borde jag kanske packa med mig mina vapen (som jag inte äger) för säkerhets skull liksom, ifall något skulle hända? Jag menar, Korsbergas gangsters har väl alla hört talas om? Tänk om de snattar min medhavda kaka? Eller ännu värre - rånar mig på min blyertspenna?

Ojskipojski, hur ska detta gå?

1 kommentar:

  1. ååååååhhh VILL OCKSÅ!!! HA NU SÅ HIMLA UNDERBART OCH PUSSA CORVETTE EN MASSA FRÅN MIG!! SAknar det en himla massa. Nästa sommar kör vi igen!! :D

    SvaraRadera