14 mars 2014

You cannot stop New York City.

Om jag säger att det mest spännande som hänt i mitt liv de senaste dagarna är att jag har börjat ha kanel på äpplena på frukostgröten - förstår ni varför jag inte bloggat så mycket på senaste då?

Mm, jag tänkte väl det. Herregud, hur bär de sig åt de där storbloggarna? Hur lyckas de hitta minst fem saker i sitt liv som de tycker är intressanta nog att dela med omvärlden, varje dag? Inte ens jag som gillar att skriva och lider av lätt orddiarré dygnet runt skulle klara av det!

Äsch, men något intressant borde jag faktiskt kunna berätta om. Typ... Att de tagit bort mitt favoritpass på gymmet och ersatt det med något jäkla löpbandstjohejsanprogram. Veckans drama! Jag tog det nästan personligt faktiskt, och dessutom förstörde det min plan. Jag tycker inte om att tänka om. Vad jag däremot tycker om är Metafit, som idag jag genomlevde för tredje gången i mitt liv. Uttrycket "tredje gången gillt" kom till sin rätta och det var fasen så mycket jobbigare än gång 1 och 2, men fortfarande lite njutbart på något vis. Utom sista omgången burpees med armhävningar. Då njöt jag inte någonstans faktiskt.

Nu är det fredag kväll och lägenheten är tom sånär som på mig. Jag roar mig med att se ett program om det försvunna flygplanet (hur har de redan hunnit göra ett program om det?!), tar hand om min trötta kropp och ser fram emot en lördag med sovmorgon, basketlunch, gym och pizzabakning. Skulle jag mot förmodan känna mig lite uttråkad eller rastlös räcker det med att tänka på att jag är i New York om exakt två veckor och på Bahamas om ytterligare en - då är det svårt att hänga läpp!



1 kommentar:

  1. Om människor som tror att de har något intressant att säga på en blog fem gånger om da'n säger jag bara - Burp!
    Om man ägnar sig för mycket åt njutningar och se'n gör armhävningar, är det inte konstigt att man känner - Burp!
    När flygplan försvinner är det verkligen - Burpee!
    Men en resa till NY + Nassau Beach + WDC, det är - WOOPEE!!!!!!!!!!
    /Pp

    SvaraRadera