12 oktober 2012

Dagar som den här saknar jag dagar som de här.
















5 kommentarer:

  1. Så mys. Saknar dig kompis <3

    SvaraRadera
  2. Men neej, du har inte en dålig dag Igen?? :O Det går ju inte för sig, vi får nog allt ta och göra något åt detta!! <3

    SvaraRadera
  3. Ikväll är det ju Monopolkväll. Då kommer du allt muntras upp! :D

    SvaraRadera
  4. Ingen dålig dag, bara tankfull dag! Och Monopolkvällen kommer definitivt att göra sitt till! :D

    SvaraRadera
  5. Dagar som den här saknar jag Dig här!
    Men jag svär,
    när
    jag tänker på det där
    att du har X-factor, Skavlan och Top Model kär
    jag njuta av tystnaden lär
    från en TV som ej ljudutrymmet klär.
    Så det nog bär
    sig bäst att vi håller oss isär
    och istället umgås sisåhär.
    Pp

    SvaraRadera